miercuri, 13 octombrie 2010

13 cu noroc..

Numarul 13 se zice ca-ti poarta ghinion..HA! la mine nu are efect! Azi mi-a mers foarte bine! Nu am facut nicio spaga, la munca am muncit pe gratis, am ramas iar fara bani si trebuie sa-mi scot iar cazierul! Noroc ca m-am vazut cu persoana care-mi lumineaza ziua de fiecare data..deci 13 e un numar norocos pentru mine, plus ca de fiecare data cand il pun la loto iese, aa si intr-o zi de 13 am luat 4 de 10 la scoala..
In drum spre casa mi-a intrat in playlist o piesa foarte frumoasa si linistitoare pe care v-o recomand sa o ascultati dupa o zi de munca nasoala sau cine stie ce probleme va macina.. Mario- Liber pe pamant, Mario baiatul acela care canta cu BUG Mafia in mai multe piese , cum ar fi Bug Mafia- Strazile(poti sa spui rugaciuni..), isi va scoate in luna ianuarie(cam asa ceva din cate am inteles) albumul..eu unu abia astept sa-l ascult, ca m-am saturat sa ascult atatia raperi suparati pe viata si pe tot ce-i inconjoara.. vreau o muzica mai pozitiva..Ca sa va faceti o parere despre ce canta Mario puteti descarca gratuit doua piese de pe site-ul sau http://mariovoficial.com/home/.. M-am carat pa pa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu