vineri, 15 octombrie 2010

La ce facultate vrei sa te duci?

Bai oamenilor aveti grija ce facultate va alegeti.. Eu unu am facut o prostie mare, mi-am ales facultatea lasat influentat de rude..Univers. de Constructii - Facultatea de Geodezie..Varul meu are o firma de cadastru si mi-a zis sa dau aici ca am un loc la el la firma.. ok.. am intrebat "se face multa matematica?"(eu unu nu suport materia asta..jumatate din aceasta materie mi se pare practic inutila).. el mi-a zis "nu.doar in primul an", am zis super. M-am dus la admitere, am picat.. Apoi in toamna m-au primit doar cu dosarul!(bucurie mare).
Am inceput facultatea, am fost la cursuri , seminare, laboratoare etc.. dar ce sa vezi, da a fost adevarat am avut doar un curs si seminar de matematica pe saptamana.. si surprizaaaaa toatee materiele erau foarte puternic legate de matematica(cam toate), si matematica foarte grea.. avand in vedere ca eu la liceu asistam la ora de matematica la scandaluri intre colegii mei si profa, si asa nu am invatat nimic, mi-a fost extrem de greu. Cand a venit sesiunea am luat doar un examen, la matematica.. M-a trecut profesorul cred ca de mila, ca luasem 4.20 si mi-a dat 5..
La sfarsitul semestrului 2 am renuntat la aceasta facultate,desi mi-am suparat parintii si am dezamagit multa lume, am realizat ca trebuie sa urmez facultatea pe care vreau eu, deoarece pana la urma, daca vrei sa faci ceva bine trebuie sa faci din placere nu fortat, doar asa iti ies toate lucrurile pe care vrei sa le faci cum trebuie!
In prezent sunt la Facultatea de Management Turistic si comercial..dau 500 euro pe an..dar macar stiu ca fac ce-mi doresc! Succes!!

2 comentarii: